یزدفردا"مجلس، همه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری را مکلف کرد تا شهریورماه سال آینده ساختار تشکیلاتی خود را به تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری برسانند.

به گزارش سرویس پارلمانی یزدفردا به نقل از خانه ملت، "نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه بوبت بعد از ظهر روز سه شنبه و در ادامه بررسی بندهای هزینه‌ای لایحه بودجه 1388 کل کشور ، همه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری را مکلف کردند تا ساختار تشکیلاتی، پست‌های سازمانی و سایر اصلاحات ساختاری موضوع قانون مدیریت خدمات کشوری را حداکثر ظرف 6 ماه به تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور برسانند.

بر اساس این مصوبه، دستگاه‌های اجرایی مكلف شدند، اعتبارات مربوط به فناوری اطلاعات و خدمات اداری و دولت الکترونیک و پایگاه‌های اطلاعات را در جهت تحقق اهداف قانون مدیریت خدمات کشوری هزینه کنند.

همچنین با تصمیم نمایندگان، 4 درصد از بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(به استثنای فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی و مراکز تحقیقاتی وا بسته)، سازمان تربیت‌بدنی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در اختیار وزیر یا بالاترین مقام آن دستگاه قرار می‌گیرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا